U utorak, 21. oktobra 2025. godine, održan je stručni seminar za nastavnike islamske vjeronauke s područja Tuzle, Kalesije, Lukavca, Teočaka, Kladnja i Sapne, koji izvode nastavu u prvom razredu osnovne škole.
Na početku seminara vjeroučiteljima je selame muftije tuzlanskog dr. Vahid-ef. Fazlovića prenio dr. Mensur-ef. Husić koji je u svom obraćanju ukazao na ulogu nastavnika islamske vjeronauke u podučavanju i odgoju mladih na principima vjere islama. Posebno je istakao značaj saradnje nastavnika islamske vjeronauke u školama i muallima u mektebima, koji predstavljaju dva pola jedne cjeline, dva krila pomoću kojih možemo težiti zajedničkom cilju – odgoju moralno stabilnih i znanjem i vjerom prožetih generacija. Aktivno učenje i kurikularno planiranje nisu samo tehničke smjernice, već put ka stvaranju novog procesa koji potiče razmišljanje, razvija moralnu svijest i osnažuje učenika da postane odgovoran, svjestan i vrijedna član zajednice.
Predavanja na seminaru održali su i radionicama rukovodili stručni savjetnici za obrazovanje u Pedagoškom zavodu Tuzlanskog kantona Zumra Šahović i Mehdin Selimović. Teme njihovih izlaganja bile su „Kurikulum i planiranje prema ishodima učenja“ (Zumra Šahović) i „Kompetencije nastavnika i aktivno učenje“ (Mehdin Selimović).

Zumra Šahović je u svom predavanju posebno naglasila važnost planiranja nastavnog procesa prema jasno definisanim ishodima učenja, ističući da takav pristup omogućava nastavnicima da preciznije prate napredak učenika i osiguraju postizanje željenih obrazovnih ciljeva. Ukazala je i na potrebu povezivanja teorijskih smjernica kurikuluma s praktičnim primjerima iz nastavne prakse.
Mehdin Selimović je, govoreći o kompetencijama nastavnika i aktivnom učenju, podcrtao da savremeni nastavnik mora biti kreator poticajnog i dinamičnog okruženja u kojem učenici aktivno učestvuju u procesu učenja. Posebno je istakao značaj nastavnikovih profesionalnih i pedagoških kompetencija, koje doprinose razvoju samostalnog, odgovornog i kritičkog mišljenja kod učenika.
Nakon radionice na temu „Planiranje prema ishodima učenja“, realizirano je i predavanje o „Dokumentaciji – obrascima godišnjeg i mjesečnog planiranja“ te o dnevnoj pripremi nastavnika islamske vjeronauke.
Seminar za nastavnike sa područja Gradačca, Srebrenika, Gračanice, Banovića, Živinica, Čelića i Doboj Istoka bit će održan u četvrtak.

Stručni seminar za nastavnike islamske vjeronauke